Kariéra

Obchodník

Obchodník

Co Vás na pozici čeká

  • Aktivní hledání obchodních příležitostí, oslovování klientů, vyjednávání zakázek, komunikace ohledně realizace zakázky, servis a budování distribučních sítí
  • Zavádění prodeje nových výrobků
  • Evidence poptávek a nabídek a vyhodnocování úspěšnosti při získávání zakázek, návrhy a realizace opatření ke zvýšení úspěšnosti při získávání zakázek
  • Komunikace především se zahraničními obchodními partnery
  • Účast a prezentace společnosti na výstavách a veletrzích
  • Koordinace činností s ostatními útvary společnosti
  • Pravidelný reporting vedení společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praktické zkušenosti se zahraničním obchodem (B2B) alespoň 2 roky
  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • Aktivní znalost anglického jazyka, znalost dalšího cizího jazyka vítána
  • Znalost INCOTERMS
  • Znalost práce s MS Office na pokročilé úrovni, uživatelská znalost IS SAP vítána
  • Řidičský průkaz B
  • Proklientskou orientaci
  • Cílevědomost a silnou orientaci na hospodářský výsledek společnosti
  • Flexibilitu a ochotu cestovat
  • Komunikační a prezentační dovednosti na profesionální úrovni
  • Přesvědčivost, schopnost argumentovat

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Služební cesty v rámci celého světa
  • Zajímavou pracovní pozici s možností dalšího profesního a odborného růstu
  • Nadprůměrné finanční ohodnocení se zajímavou motivační složkou
  • Pružnou pracovní dobu s pevnou části od 9.00 – 14.00 hod.
  • 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v podnikové jídelně
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • Notebook
  • Mobilní telefon
  • Firemní sportovní a společenské akce
  • Zapojení se do inovací a zlepšování ve společnosti

Přihláste se do výběrového řízení tím, že nám pošlete svůj životopis s motivačním dopisem. Budeme rádi, pokud se stanete členem našeho týmu. Nastoupit můžete co nejdříve nebo po dohodě.

 

Termín pro odeslání dotazníku: do 30.4.2019